25 oktober.

Sjukt tråkigt har man ikväll, lyssnat på musik och sett Godfellas. Finns inte så mkt att göra i hamn på en lördagkväll direkt, men på ett sätt skönt att bara ta det lugnt. 

Blir bara mer och mer nervös inför imorn, menmen.. kommer säkert gå bra! vill bara att själva dopceremonin ska gå snabbt, känns lite jobbigt att stå framför massa folk i kyrkan! 
Blir att ta en buss halv tio till robertsfors, måste hitta en psalmbok och repetera dom där psalmerna och när jag ska säga Leons namn och så, kan ju bli lite pinsamt om jag bara står där som ett fån när han frågar! ;o 


Hoppas då att jag får lägenheten i robertsfors i början av veckan, börjar bli jävligt jobbigt att sova på soffor nu.. vill ju helst ha den där tvåan, men nöjer mig som med vad som helst nu.  

Ajaa, får skriva mer imorn! bäst att sova om man ska orka ta sig upp imorn! ;P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0