17 maj! :)

Har varit på Ulrika och Jonas bröllop idag, blev en hel del tårta och kaffe! så känner mig ganska så mätt nu! ;D
När dom gick upp för mittgången så råkade Felix trampa på brudklänningens släp, det var snyggt! ;P
En sak har jag kommit på, jag hatar kyrkor! dom är läskiga.
Jag tänker då absolut inte gifta mig innan jag fyller 30, måste ju leva livet först! :)



Nu har jag faktiskt städat hela lägenheten, ser ju nästan bra ut nu! :) ska bara sätta upp min nya lampa i sovrummet och he upp servitrisen från förrådet så äre klart :)

Mjo.. Man kanske skulle ta och packa ihop lite kläder och sånt nu, blir nog att jag och nyman tar buicken till ånäset ikväll. Dricka lite bärs och kanske basta eller nått, får se vad som händer! :)
Åh, det var en liten pojke på fyra dagar i kyrkan! började ju inte sakna Leon lite, ska dit på söndag eller måndag iaf.

image1





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0